-->

8/kozmetik

11 Ekim 2011 Salı

BALİ ADASI

Aslında o kadar cok şey varki anlatıcak uzun zamandır post giremedim  , 100.izleyicime ulaşamadım beni duyuyuorsa bloğunu ziyaret etmek isterim :))Lütfen okuduklarınız hakkında yorum bırakın , gerçekten yorumlar insana enerji veriyor ve ben izleyici olarak katılıp yorum yazmayanlara ulaşamıyorum mail leri kayıtlı olmadığı için aslında sırf bu yüzden bile yorum yazmanız ulaşmamızı ulaşılmamızı kolaylaştırıyor :))
Sonra taşındım , işe başlayalı 1 ay olucak ancak hala alışamadım ,sanırım saymakla bitmez ama tüm hepsi sırayla post olarak gelecek bilginize.......Nerden başlasam ne yazsam karar veremedım ve soğuk kasvetli İstanbul sabahından sıcak görsellerle dolu post yazmaya karar verdim  :Önce Huzur Adası Bali yazım 1 için ;  tık tıık tık tıkkkkkkk ,

Veeeeeee nerde kalmıştık...Şimdi sıra Rafting'e geldi , Bali ye gelip rafting yapmamak olmazmış :) 4 kişilik tatilimizde hepimiz rafting için çok heyecanlandık , kıyafetler giyildi herşey hazırdı takiiiiiiiiiiiiiii ; sürekli kıpırtı halinde olan botu , tam 15 km ve 2 saat sürecek bir tur olduğunu öğrenene kadar. Geri de dönemezdik aman allahım o ne hız sürekli taşlar kayalar bir sağa bir sola kıvrılıp duruyoruz;  kaptan :)) yat deyince yatıyoruz çek diyince ip çekiyoruz cok fenaydı çığlıklar eşliğinde ve aralarda molalar vererek raftingi tamamladığımızı sandığımız an karşımıza yaklaşık 4-5 mt lik şelale çıkana ve kaptanının :)) sıkı tutunun demesini duyana kadar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gümmmm sırılsıklamız ve yaşıyoruz :)))

Resimlerle ada turuna devam edelim ; (farklı makinelerle çekildiği için bazı resimler çok canlı bazıları bulanık)
Kısa bir ara verdik .....
Resim alıntıdır çünkü bağırıp sımsıkı tutunmaktan resim çekmek ne kelime dua okuyup durduk :)) Ancak görüntü tamda böyle

Minicik şelale ne kadarda masum değil mi :))

Tepeden rafting görüntüsü yeşiller içinde tam bir keyif
Akşam otele döndüğümüzde heryerimiz ağrıyordu tek yaptığımız yemeğimizi yiyip dinlenmek oldu ertesi gün için enerji depolamalıydık.Ertesi gün Nusa Dua balayı adası olarak bilinen gerçekten inanılmaz güzel denize ve otellere sahip olan bölgeye gittik , herşey çok dingin,sessiz ve huzur vericiydi.Denize girdik , herzaman ki asya mutfağından şahane yemekler yedik ( midye çorbası ımmmm olsada yesem , tom yam soup* :))))karides , kalamar , sebzeli pilav ve noodle :)) hepside inanılmaz acı , bizim acılarımız acı değil o kadar yani :))) ) Aslında Nusa Dua ile ilgili görselim çok ancak bir doğru poz vermemişim ki yayınlıyabileyim kılık kıyafet yani :))

*Tom yam souppp :)) çok acı bir çorba içinde karides ve bol sebzesi mevcut...

Gerçekten harika bir yer resimlerde yansıtamasamda....

Evettttttt Nusa Dua da enteresan olan öğlen 14.00ten sonra gel git olayından dolayı denizin komple çekilmesi ve deniz canlılarının kumlara kendilerini gömmelerini seyredip sahilde yürür gibi denizin çoookkkk uzaklarına doğru yürümekti...

Dönüşte (aslında bu dönüş tapınaklardan sonraki dönüş) Jeam Baran çok güzel bir yer harika bir sahil kasabası böyle bir yer yok diyip rehberimizin bizi buraya götürmesi ve bizim sıradan bir deniz kenarındaki restaurantları görüp birde içeri girmek için para ödememizle o günü sonlandırdık. Demek ki bizim Bodrum , Antalya , Çeşme'yi vb.görseler nasıl tarif edeceklerdi , güzel olan şey gün batışı gerçekten harikaydı....İşte bizim güneşi bir türlü tutamayışımız (balayında otellerde hep bu resimleri çekerler ya) .....
Güneşi tutamadık :))

Nasılllllllllll??

Güneşşşşin batışı  gerçekten harikaydı
 Akşam doğru otele ve üst baş değişiği duş alıp yemek yemek için yine dışarı çıktık.Bu sörf yapan Mc , tüm doğu ülkelerinde farklı şekillerde , Bangkokta kendi selamlarını veriyordu mesela....

Odamızın bahçesinde  gezen minik kuzular :)))
 Ertesi gün yüzdük dinlendik ve akşam Hallowen = Cadılar Bayramı olduğnu öğrenip yine kendimizi dışarı attık , çok keyifliydi...

Gerçekten herşeyiyle çok keyifli bir tatil geçirdik , balayına çıkacak olan arkadaşlarımıza önerdik bence uzak doğu görülmesi gereken yerler arasında 1. sıranızda yer almalı , inşallah her isteyen istediği zaman ayarlayıp gidebilir.Sevgiler....
14 yorum:
  1. rafting yazını okurken oldukça heyecan vericiydi . Dünyanın herbirköşesinde ayrı cennetler var umarım o her köşeyi görbilmemiz mümkün olur.
    taşınmışsın , işe başlamıssın . herşey dilediğin gibi olur inş

YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum yazınızı.

4-5 yıl önce eşim rafting yaparken bottan düşmüş kalçasını kırmıştı:)

Sizin rafting yaptığınız yer muhteşem bir manzaraya sahipmiş.
    Rafting için değilde sizin gibi rafting yapanların fotoğrafını çekmeyi isterdim:)

Sevgiler...

YanıtlaSil
  3. Canım tam neredesin diye yorum yazmak için geldim ki yeni postun karşıladı beni..
    Hoş geldin..

4. Demek sonunda taşındınız, yerleştikten sonra daha rahat edersin inşallah, kışta geliyor, hadi oluşunun yeni fotoğraflarını bekliyoruz...

YanıtlaSil
  5. fotoğrafların hepsi birbirinden güzel yasemin..senin sayende görmüş kadar oldum:*-))kuzuyu nereye bıraktın sen uzakdoğuyu gezerken..

6. Elifin elizi;çok tesekkur ederım umarım her ısteyen gorebılır gercekten , guzel dıleklerın ıcın ayrıca tesekkur ederım

Gezginay; çok tesekkur ederım..ayrıca cok gecmıs olsun gercekten sımsıkı tutunmaktan kollaırm agrıdı 2 gun :)) dusmemek ıcın tabıı :))

Pembesinti ;hoşbulduk canımm

Yelda;evet tasındımmm cok keyıflıyım :)) gelıcek fotolarrrrr Ergınnımı kocaman opuyorum

Seda;tesekkur ederımmm:)) kuzu henuz ortada yoktu :))

YanıtlaSil
  7. Harika fotoğraflar,cennet gibi bir yer valla=)Şelale de çok güzel görünüyor;)

8. Çok güzel fotoğraflar, uzakdoğuya ben de gitmek isterdim, bak canım çekti :)
    Taşınmışsın, hayırlı olsun vee çoook kolay gelsin. Bu arada sen şehir değiştirmedin değil mi?

YanıtlaSil
  9. eğlenceli aktiviteli bir yer olduğu belli canım.fotolara çok güzel yansımış.işte seninde dediğin gibi bazı doğa görsellerini tam yansıtamıyoruz.

10. Rafting ne kadar heyecan verici olmalı bir gün cesaretimi toplayıp mutlaka deneyeceğim.Manzarada harikaymış.

11. Selam blogunu yeni keşfettim ve cok hoşuma gitti. Kendimden bişeyler buldum :) takibe aldım. Seni de benim bloğuma beklerim. Sevgiler :)

YanıtlaSil
  12. Sevda; canım ilçe değiştirdim ayrıca çok teşekkür ederim henüz internetimiz bağlanamadigi icin yazılarım gecikiyor;((

Pembefiyonk; gercektende oyle yansitamiyoruz ;) teşekkürler

Abide; denemelisin bence de ;))

Alev Özkan ; cok mutlu oldum internetim bağlansın o zaman görüşeceğiz cepten yazmak zor gercekten ...

YanıtlaSil
  13. MErhabalar, gitmeyi planlayanlar için güzel bir yazı olmuş. Yalnız nerede rafting yaptığınızı bulamadım. Sanırım Ubud'da yapmışsınız. turla gitmeyi planlamayan kendi kendine gezenler için yardımcı bir yazı olmuş. Sağolun!

14. Raftingi UBud'da yapmışsınız sanırım ama yazmamışsınız. Gitmeyi düşünenler için bilgilendirici bir yazı olmuş. Teşekkürler! Iyi gezmeler :)

Kelebek kadar narin yorumlarınız için teşekkür ederim. SEVGİLER
Not; yorum yazmak icin hesabınız olmasa da olur , seçeneklerden URL' yi seçip isiminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzun altına isminizi yazmanız yeterlidir.(Çok uzun cümle oldu farkındayım ;)) )

404

Sayfa Hatası

Üzgünüm,ama aradığınız sayfa bulunamadı.